گیمر-فلش

گیمر-فلش

دانلود بازی
گیمر-فلش

گیمر-فلش

دانلود بازی

هشتمین حمله ۲


خرمشهر در محاصره نیروهای دشمن قرار گرفته و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. بخش زیادی از شهر به ویرانه ای بدل گشته که دیگر نشانه ای از زندگی در آن نیست. خیابان های خرمشهر پر شده از بوی خون مردم بی گناهی که به جرم دفاع از میهن خود به خاک و خون کشیده شده اند. مردم همه اسلحه به دست شده اند و با جمعیت کم خود جلوی ارتش تا بن دندان مسلح دشمن ایستادگی می کنند. ارتش مهاجم قول داده بود یک روزه خرمشهر را به تصرف خود در آورد، اما هرگز فکر نمی کردند با چنین دفاع جانانه ای از سمت مردم مواجه شوند. محمد جهان آراء همراه چند نفراز آخرین رزمندگان باقیمانده در روزهای پایانی قبل از سقوط خرمشهر با تجهیزات محدودی که داشتند جلوی دشمنان ایسادگی کردند و در مناطقی آنها را عقب راندند.  


بازی هشتمین حمله 2 (دفاع از خونین شهر) در ادامه بازی پرطرفدار هشتمین حمله، به روایت داستانی از روزهای خونین خرمشهر می پردازد و شما در نقش یکی از رزمندگان ایرانی در مقابل ارتش دشمن به دفاع از شهر می پردازید و با تجهیزات و اسلحه های متنوع نباید اجازه دهید شهر به تصرف دشمن در آید.


هشتمین حمله 2 یک بازی تیراندازی در سبک Shoot them up است و با گرافیک 3 بعدی خیره کننده خود، اسلحه های متنوع و تجهیزات کمکی یک بازی جذاب و با کیفیت بازی های جهانی است که شما را تا مدت ها درگیر خود می کند. رابط کاربری کم نظیر همراه با جزئیات فراوان نیز شما را مطمئن خواهد کرد که با یکی از بهترین بازی ها در این سبک روبرو هستید.


دشمنان نیز از تنوع و هوش مصنوعی بالایی برخوردار هستند و اضافه شدن هلیکوپتر نیز جذابیت ویژه ای به آنها افزوده است، همین موضوع باعث شده بازی چالش های جذابی برای بازیکنان فراهم کند و استراتژی های موثر در بازی نیز هر کدام تاثیر متفاوتی در بازی خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد