گیمر-فلش

گیمر-فلش

دانلود بازی
گیمر-فلش

گیمر-فلش

دانلود بازی

دانلود بازی Sacred Citadel



بازی Sacred Citadel یک بازی جدید محصول سال ۲۰۱۳ می باشد. در بازی Sacred Citadel مردم شهر به کمک شما نیاز دارند. چرا که پادشاه مغرور سرزمین آشین تمام مردم آن سرزمین را به بردگی واداشته و به آنها ظلم می کند. و حالا در بازی Sacred Citadel وظیفه شما نجات جان مردم بی گناه است. وقت آن رسیده که خودی نشان دهید و تبدیل به جنگجویی شجاع سرزمین خود شوید. به یاد داشته باشید که به تنهایی نمی توانید کاری انجام دهید ! پس دوستان خود را جمع کنید و با هم شروع کنید. در بازی Sacred Citadel شما می توانید از بین ۴ کاراکتر، یکی را انتخاب کنید. هر کدام از کاراکترها قابلیت های خاص خود را دارند. بازی Sacred Citadel به نوعی یک بازی استراتژیک هم به حساب می آید. چرا که می توانید به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخته و با مدیریت اقتصادی مجموعه ی خود به مردم سرزمین خود نیز کمک کنید. 
ادامه مطلب ...

بازی سریوس سم 2 Serious Sam Mobius The Last Planet



بازی ساده و جذاب اکشن که مراحل متعددی برای سپری کردن دارد و به خاطر محیط کارتونی و جذابش در تمامی گروههای سنی طرفداران خود را دارد .
 این نسخه در قیاس با نسخه پیشین بازی تغییرات عمده ای کرده و بسیار جذاب تر، اکشنتر و سرگرم کننده تر است .
سازنده : کمپانی Croteam
ناشر : کمپانی 2K Games
تاریخ انتشار : Oct 19, 2005
رده بندی ژانر : اکشن , اول شخص شلیک کننده !
میزان دشوار بودن : متغیر
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حد اکثر 15 دقیقه
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature - مناسب برای سنین 17 سال و بالاتر به خاطر داشتن صحنه های خشونت شدید و تا حدود کمی پوشش نامناسب .
ویژگی های بازی Serious Sam 2 :
طراحی جدید و موتور قدرتمند این نسخه که موجب شده اشیای محیط و پیچیدگی ساختار آن نسبت به نسخه ی پیشین حدود 100 برابر شود !
نگهداری همان حد از خشونت و مبارزه ی شدید در کشتن دشمنان که نسخه ی پیشین بدان معروف بود .
بیش از 40 مرحله زیبا که در قالب 7 محیط بی همتا خلاصه اند . سام از داخل جنگل های انبوه, کوه های آتشفشان, باطلاق های خطرناک, گلسنگ های یخی, شهرهای مربوط به ایندن و ... برای گذراندن این مراحل می گذرد .
45 دشمن جدید طراحی شده که با سام به مبارزه ی رو در رو می پردازند و دشمنان در این نسخه از بازی نیز همانند نسخه ی پیشین به ظالمو عصبی بودن مشهورند .
دارای حیوانات وحشی و خشن در محیط مبارزه .
و ....... 
ادامه مطلب ...

دانلود نسخه فشرده بازی Legendary



بیشتر بازیبازانی که از چند سال پیش در این زمینه فعال بوده اند حتما بازی Area 51 را به خاطر دارند. این بازی شما را در یک فضای بسیار مخوف و ترسناک و بدون هیچ یار و یاوری ، تنهای تنها، به نبرد با دشمنانی وا می داشت که بسیار سرسخت بودند. به نظر من بازی Area 51 با وجود داشتن اشکالاتی بازی بسیار جذابی بود. از اشکالات این بازی می توان به کمبود تاثیر تیرهای شما بر دشمنان، تنها بودن بیش از حددر محیط بازی و سر سختی بیش از حد دشمنان نام برد.

 
ادامه مطلب ...

دانلود نسخه فشرده بازی Interstellar Marines


بازی Interstellar Marines یک بازی به سبک FPS میباشد که شما در این بازی به همراه گروه خود به جنگ موجودات فضایی که میخواهند سفینه شما را نابود کنند میپردازید این بازی نسبت به حجم کم داری گرافیک و گیم پلی عالی میباشد این بازی برای اولین بار در سایت بازی کیدز میتوانید دانلود کنید 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Cloudberry Kingdom



 یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که توسط شرکت Ubisoft در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. داستان بازی Cloudberry Kingdom درباره فردی به نام باب است که به کشورش توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته و تا سرحد نابودی کشانده شده است در این بین شاهزاده دزدیده شده است حالا باید او بتواند همه دشمنان و تله هایی که برای او گذاشته اند مبارزه کند تا بتواند شاهزاده را نجات دهد.

 

ادامه مطلب ...